LarsmĂ€ss helg 😀

Nu i helgen sĂ„ Ă€r det dags för larsmĂ€ss i jĂ€rnboĂ„s igen. Det Ă€r en trevlig liten marknad med lite olika stĂ„nd av olika slag och upptrĂ€danden, det brukar vara vĂ€ldigt uppskattat och mĂ„nga reser lĂ„ngvĂ€ga för att komma dit 😊. Jag var dĂ€r förra Ă„ret och dĂ„ var det skapligt vĂ€der ocksĂ„ viöket jag tror bidrog en del. Nu verkar det ju tyvĂ€r som att det ska bli regn i helgen sĂ„ vi fĂ„r vĂ€ll se hur jag gör? jag uppdaterar er om det lite senare i bloggen 😀. 

Just nu sĂ„ ligger jag och tittar pĂ„ en film hĂ€r hemna i soffan, det Ă€r ruskvĂ€der hĂ€r utanför sĂ„ det passar bra att kolla pĂ„ film en dag som denna. 


Den 25:e sĂ„ ska jag trĂ€ffa min handlĂ€ggare pĂ„ försĂ€kringskassan inne i Örebro och diskutera lite. Det kĂ€nns lĂ€skigt och spĂ€nnande pĂ„ en och samma gĂ„ng... PĂ„ ett sĂ€tt sĂ„ vill jag ju komma igĂ„ng igen och börja jobba som alla andra.. men samtidigt sĂ„ Ă€r jag sĂ„ jĂ€kla rĂ€dd!! TĂ€nk om jag inte klarar det? Jag har sĂ„ sjukt mkt Ă„ngest vissa dagar, det bara skriker i hela kroppen pĂ„ mig! Hur ska jag klara av att jobba dĂ„? 

Samtidigt sĂ„ vet jag ju att jag mĂ„ste gĂ„ emot Ă„ngesten och utmana mina rĂ€dslor, för annars sĂ„ kommer det aldrig att bli bĂ€ttre, om jag inte gĂ„r emot Ă„ngesten sĂ„ kommer den att vinna över mig och det tillĂ„ter jag inte! ÅNGESTEN SKA ALDRIG FÅ VINNA!!! Nej jag tĂ€nker fortsĂ€tta kĂ€mpa, Ă€ven om det ibland kĂ€nns helt överjĂ€vligt! JAG SKA VINNA! 

Ja, jag ska vinna! Ă€ven om det sĂ€kert kommer att ta lite tid. Jag behöver utmana mig sjĂ€lv, och dĂ€rför sĂ„ Ă€r det kanske bra att jag fĂ„r komma igĂ„ng med nĂ„gon sorts sysselsĂ€ttning igen? Jag hoppas iallafall pĂ„ det bĂ€sta! 😀

Jag har ocksĂ„ fĂ„tt en ny tid pĂ„ allmĂ€npsykiatrin i lindesberg sĂ„ förhoppningsvis sĂ„ Ă€r det hĂ€r ett steg i rĂ€tt riktning! HĂ„ll tummarna snĂ€lla ni!? 


Nu ska jag gĂ„ ut en svĂ€ng, men jag skriver snart igen. 

Kramizar! /Anjelicka 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anjelickaleontina87.blogg.se

VĂ€lkommen till min blogg 😊. HĂ€r kan ni lĂ€sa om mig och min snĂ„riga vĂ€g genom livet. 😊 /Anjelicka

RSS 2.0