Tankar en Tisdags kväll i Augusti....

Hej igen bloggen! 

Idag är det återigen en sån där jobbig dag... Ångesten skriker i bröstet och jag känner hur jag börjar Darra/skaka i hela kroppen... yrseln är på besök igen och jag känner hur jag spänner hela kroppen... Jag försöker andas och slappna av och tänka att "ångest är inte farligt" och att "ångest faktiskt inte är dödligt" men det känns som att tiden står stilla och varenda sekund känns som en evighet! Fuck Ångest!! Fy f*n för GAD!!
 
 
 
Det känns som att jag nyss har sprungot ett maratonlopp... så trött och utmattad! helt sjukt! heka min kropp skriker efter att få vila! 
 
 

Jag saknar att kunna åka vart jag vill, utan att ångesten ska hindra mig, bara som att ta en tur i bilen och åka runt sådär lite på måfå... utan att ha något egentligt mål... jag önskar att jag kunde få må som jag gjorde innan ångesten invaderade min kropp och min hjärna! F*n för ångest!!! 
 
Jag vet att jag måste acceptera att ångesten är en del av mitt liv just nu, och att jag får försöka hantera den på bästa sätt! Det kommer att bli bättre!
 
Men fy f*n så jobbigt det är ibland! Men jag kämpar vidare och tar ett steg i taget. En dag i taget. 
 
 
Vi hörs snart igen. 
 
Kramizar! /Anjelicka <3 
Anonym
2017-12-18 @ 21:47:45

Vilka vackra bilder du har i din blogg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anjelickaleontina87.blogg.se

Välkommen till min blogg 😊. Här kan ni läsa om mig och min snåriga väg genom livet. 😊 /Anjelicka

RSS 2.0