Hantverk och GAD

Hej där ute! 


Idag är det verkligen sommar ute 😀. Det finns så himla mycket som jag skulle vilja göra, jag skulle vilja åka till skara sommarland, eller till kolmården och titta på delfinerna... och visst, jag skulle kanske klara av att ta mig dit med hjälp av mediciner och ren hjärnvilja... men även om jag skulle klara att komma dit så skulle jag inte kunna njuta ordentligt. F*n vad jag hatar att må såhär 😐.


Jag försöker att ta en dag i taget, och vissa dagar så mår jag helt okej, och då känns livet faktiskt hanterbart. Men så kommer dom dagarna när jag mår lite sämre och när det känns som att ångesten äter upp mig... Det känns som att har slitit ut hjärtat och står och stampar på det... eller att det brinner i bröstet på mig, och jag vill bara fly ifrån min egen kropp! Så svårt att förklara hur ångest känns? men det är fruktansvärt!! Att varje dag behöva peppa sig själv bara för att ta sig utanför dörren... Det är GAD. Att ständigt vara på helspänn, vilket sällan gör att mina muskler mår bättre precis 😔.



Så vad gör jag annars om dagarna då? Jo jag pysslar lite här hemma och just nu så är det armbands tillverkning som gäller för fullt 😊. Jag har fått tre stycken beställningar redan, så det känns positivt ändå tycker jag 😊. 

Och så har jag fortfarande min forever verksamhet genom Forever Living Products 😀. Nu ska jag försöka vila lite. Ha det bäst så hörs vi nästa gång.


/Anjelicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anjelickaleontina87.blogg.se

Välkommen till min blogg 😊. Här kan ni läsa om mig och min snåriga väg genom livet. 😊 /Anjelicka

RSS 2.0