Kaos....

Idag är en sådan där jobbig dag igen! Jag vet inte alls hur jag ska känna eller tänka?? Det känns som att alla mina tankar bara snurrar runt runt runt i huvudet på mig... Jag känner mig i vägen och när jag får höra att jag bara sitter och tycker synd om mig själv så är det som att någonting inom mig bara brister och jag vet inte alls hur jag ska ta mig ur det här?
 
Det känns som att jag går sönder, det är nånting som brister, jag vet inte hur jag ska förklara det? Det är en jätte otäck känsla och jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta? Det är nästan som att man blir rädd för sig själv! Jag vill inte må dåligt och jag vill inte vara deprimerad men det känns som att det är dit jag är på väg just nu? Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta? Vad ska jag göra för att det ska bli bättre? Har jag fastnat i den här nedåtgående spiralen? Finns det någon ljusning någonstans? Eller kommer jag att fastna i den här mörka perioden igen?
 
 
 
Jag vill inte tycka synd om mig själv, jag vill må bra, och jag vill kunna känna glädje och lycka igen, men hur hittar jag tillbaka till vägen dit igen? Finns det någon chans för mig att få hitta tillbaka till glädjen, och hoppet igen?
 
Eller jag kan inte säga att jag totalt har tappat hoppet för då skulle jag förmodligen inte sitta här nu, men det känns ändå jäkligt jobbigt att inte riktigt känns igen sig själv och att inte veta hur man ska göra för att kunna hitta tillbaka till den gamla Anjelicka igen?
 
Jag vet att någonstans där under utan så finns det kvar och jag vet att jag en gång har klarat av det, jag måste bara försöka hitta tillbaka till den vägen igen, och hur gör jag det? Den tanken snurrar i mitt huvud hela tiden!
 
 
Jag behöver hjälp!! Jag har ju iallafall börjat att ta tag i en del saker nu.. Så någonstans så finns ju hoppet kvar, eller? Just nu är det bara kaos i skallen! Jag skriver mer när jag förhoppningsvis mår lite bättre! 
 
Kram på er alla därute! 
/Anjelicka 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anjelickaleontina87.blogg.se

Välkommen till min blogg 😊. Här kan ni läsa om mig och min snåriga väg genom livet. 😊 /Anjelicka

RSS 2.0