Nervositet blandat med ångest!

Hej igen! 

imorgon är det dags för mig att träffa min läkare igen... Den här gången är det verkligen med blandade känslor, det känns bra att hon följer upp mig och inte bara släpper mig vind för våg, men eftersom att jag mår som jag gör just nu så känns det lite extra tungt. 

Bilden säger väll egentligen ganska mkt, jag tänker alldeles för mkt! istället för att bara ta tag i saken och göra det jag vill så blir det ofta att jag fastnar i tankar på om jag verkligen gör rätt, eller fel? vad händer om jag går emot mina hjärnspöken och bara gör det jag måste... istället för att kämpa emot? Jag vet att jag MÅSTE gå emot ångesten och hjärnspökena för att kunna må bättre i slutändan, men det är svårt att hitta balansen i hur mkt jag ska/kan pressa mig själv för att inte bli sämre igen? 

Det jobbigaste med morgondagen blir nog förmodligen själva bilfärden dit... det är ju ioförsig bara 3.5 mil att köra, men för mig känns det som att det är mkt längre! Jag är så rädd att jag ska misslyckas och att jag ska fastna här hemma? är hjärnspökena för starka? har jag verkligen styrkan att stå emot? klarar jag detta? 


Innerst inne så vill jag ju träffa teresa och jag vet att jag behöver få berätta hur jag egentligen mår just nu! Jag behöver verkligen hjälp! vill inte behöva må såhär!! Och jag vet att det är ett jätte viktigt möte imorgon! Så jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att kunna ta mig dit!

Jag antar att alla frågor kommer att få ett svar senast imorgon så jag ska verkligen försöka att tänka positivt fram tills dess. Hoppas på att få lite välbehövlig sömn inatt iallafall. Nu ska jag sätta mig och göra klart mitt armband och försöka kurera min onda mage. Vi hörs nästa gång, då kommer även en uppdatering gällande morgondagen. Kram på er så länge. ❤


/Anjelicka 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anjelickaleontina87.blogg.se

Välkommen till min blogg 😊. Här kan ni läsa om mig och min snåriga väg genom livet. 😊 /Anjelicka

RSS 2.0