Upp och ner och lite hit och dit...

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade er här inne. Men det händer så väldigt mkt runt omkring mig just så jag vet knappt vart jag ska börja? Just nu så känner jag bara att 


Jag behöver hjälp!


(null)



Det känns lite som att jag har tappat bort mig själv lite i allt det här, vem är jag? Hur ska jag göra för att ta mig igenom detta utan att bränna mig allt för mkt på alla tistlar och törnar som finns här utefter vägen?


(null)


jag vet inte längre vilket ben jag ska stå på eller i vilken ände jag ska börja? Det snurrar runt runt i mitt huvud, allt inom mig skriker HJÄLP MIG!! Men jag vet inte hur jag ska ta mig vidare?  


På vilket sätt börjar jag? Jag skäms så oerhört mkt över mig själv just nu och jag har så svårt att hitta tillbaka till fotfästet igen... hur gör jag? 


(null)


Jag balanserar just nu på en liten tunn lina som bara blir tunnare och tunnare och jag vågar knappt ens tänka på vad som kommer hända när den tillslut brister och jag faller hejdlöst mot marken igen...  

(null)

samtidigt så försöker jag att ta en dag i taget och gör så gott jag kan för att hantera vardagen så gott jag kan! För någonstans så vet jag ju att det kommer bli bättre, eller det måste ju bli bättre någon gång... eller?  

(null)

Jo! jag väljer att tro på det! Det kommer att bli bättre! Frågan är bara när? 

Så jag fortsätter att ta en dag i taget så länge och tar små små steg i taget... ett steg fram... och två steg tillbaka. 

(null)

Livet är en berg och dalbana just nu, men tro mig, jag ger inte upp! Jag behövde bara få ventilera mig lite! Hoppas att jag inte har skrämt upp er allt för mkt, för det var verkligen inte min mening, och som sagt, jag ger INTE upp! Trots livets alla tistlar och Törner... ett steg i taget.


/Anjelicka 


icaibloggen
2018-03-19 @ 02:14:11
URL: http://nouw.com/icaibloggen

Fina du, Du är en sådan kämpe! Jag tror du kommer hitta rätt väg till slut, det kanske bara tar lite tid. Du borde få bättre hjälp kring allt som sker runt dig. Du vet alltid vart jag finns, är det akut så skriv bara akut och så till jag svarar, Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anjelickaleontina87.blogg.se

Välkommen till min blogg 😊. Här kan ni läsa om mig och min snåriga väg genom livet. 😊 /Anjelicka

RSS 2.0